5 فایده و کاربرد میسلار واتر

۵ فایده و کاربرد میسلار واتر

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است. که در بین متخصصان زیبایی و متخصصان پوست دارای محبوبیت فراوان است. در ادامه به 5 فایده و کاربرد میسلار واتر ها میپردازیم. میسلار واتر نه تنها ملایم است. بلکه برای از بین بردن کثیفی، آرایش و چربی روی پوست نیز موثر می باشد. و به پاکسازی منافذ شما و در عین حال تقویت پوست کمک می کند. به علاوه، عاری از الکل است و ممکن است به هیدراتاسیون پوست کمک کند و در عین حال تحریک و التهاب را کاهش دهد، پوست شما را نرم، لطیف و صاف نگه می دارد.

این محصول با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب‌کننده‌هایی مانند گلیسیرین و سورفکتانت‌های ملایم که ترکیباتی برای پاک‌سازی هستند، ساخته می‌شود. مولکول‌های این سورفکتانت‌های ملایم به هم می‌پیوندند و میسل‌ها را تشکیل می‌دهند، نوعی ساختار شیمیایی کروی که به بیرون کشیدن کثیفی و چربی از پوست کمک می‌کند.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر حاوی ذرات کوچکی به نام میسل است. آنها مانند یک اسفنج مینیاتوری عمل می کنند. آلودگی و آرایش را پاک می کنند و در عین حال پوست شما را آبرسانی می کنند. میسل ها دارای یک “دم” روغن دوست هستند که کثیفی، روغن و آرایش را به دام می اندازد و یک “سر” آب دوست دارد. که به میسل ها اجازه می دهد ناخالصی ها را حل کنند تا به راحتی پاک شوند. به طوری که بسیار بهتر از آب معمولی است، که برای شستن صورت خود استفاده می کنیم.

در واقع، لوفتمن (متخصص پوست) توضیح می دهد: که دلیل محبوبیت آب میسلار در فرانسه به دلیل آب بدنام سخت پاریس است که ممکن است برای پوست بسیار خشن باشد. او می‌گوید: «آب‌های میسلار فوق‌ العاده ملایم هستند، بنابراین در حین پاک‌سازی پوست را از بین نمی‌برند یا تحریک نمی‌کنند. همه انواع پوست می توانند از آب میسلار سود ببرند، اما من آن را به ویژه برای کسانی که پوست خشک، حساس یا مستعد آکنه دارند توصیه می کنم. آب پاک کننده آبرسانی پوست را تا 90 درصد افزایش می دهد، سه برابر تمیز می شود و با ویتامین ها غنی می شود.

همچنین قطرات روغن در آب نرم در واقع برای پوست‌های خشک کاملاً آب‌رسانی می‌کنند و مانند پاک‌کننده‌های کف‌کننده، pH طبیعی پوست را مختل نمی‌کنند. همچنین برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند و همیشه به آب دسترسی ندارند بسیار عالی است. میسلار واتر بیشتر آرایش، روغن و کثیفی را تنها با یک تکه پنبه پاک می‌کند.

5 فایده و کاربرد میسلار واتر

5 فایده میسلار واتر این شوینده و پاک کننده پوست به شرح زیر است.

1.آبرسانی پوست

  • اکثر انواع مایسل آب دارای ترکیبات آبرسانی مانند گلیسیرین هستند. که نشان داده شده که به پوست کمک می کند رطوبت را به طور موثرتری حفظ کند.
  • استفاده از گلیسیرین روی پوست تحریک شده در بازگرداندن هیدراتاسیون پوست و افزایش عملکرد سد طبیعی پوست موثر میباشد.
  • گلیسیرین ممکن است به تسریع بهبود زخم، محافظت در برابر تحریک و بهبود هیدراتاسیون در صورت استفاده موضعی کمک کند.
  • علاوه بر این، سورفکتانت‌های موجود در آب میسلار بسیار ملایم و کمتر تحریک‌کننده هستند، و آن را به گزینه‌ای عالی برای افرادی که پوست خشک دارند تبدیل می‌کند.

میسلار واتر حاوی گلیسیرین است که می تواند به آبرسانی پوست کمک کند. همچنین حاوی سورفکتانت هایی است که برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار ملایم و کمتر تحریک کننده هستند.

2.از بین بردن آلودگی و چربی

  • میسلار واتر معمولا به عنوان یک پاک کننده صورت برای کمک به پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست استفاده می شود.
  • این به دلیل وجود میسل ها است که ترکیباتی هستند که در از بین بردن کثیفی و چربی برای شفاف نگه داشتن پوست بسیار موثر هستند.
  • میسل ها همچنین می توانند نفوذپذیری پوست شما را افزایش دهند و به پاک کننده ها اجازه می دهند به لایه های عمیق تر پوست برسند.
  • نشان داده شده است که گلیسیرین نفوذپذیری پوست را نیز افزایش می دهد، که می تواند اثربخشی ترکیبات پاک کننده موجود در آب میسلار را افزایش دهد.

میسلار واتر اغلب برای پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست استفاده می شود. برخی از مواد تشکیل دهنده آن می توانند نفوذپذیری پوست را افزایش داده و به پاکسازی عمیق تری اجازه دهند.

3.مناسب برای انواع پوست

  • میسلار واتر فوق العاده همه کاره است و برای هر نوع پوستی مناسب است ، صرف نظر از اینکه پوست خشک، چرب یا معمولی دارید.
  • این به ویژه برای کسانی که پوست حساس دارند یا شرایطی مانند روزاسه دارند مفید است ، زیرا عاری از موادی است که می تواند برای پوست تحریک کننده باشد، مانند صابون ها و الکل ها.
  • گلیسیرین، یکی از ترکیبات اصلی موجود در آب میسلار، همچنین نشان داده است که التهاب و تحریک پوست را کاهش می دهد.
  • به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که استفاده از گلیسیرین به صورت موضعی باعث کاهش تحریک پوست و کاهش چندین نشانگر التهاب در موش ها می شود.

میسلار واتر برای هر نوع پوستی قابل استفاده است. ممکن است به ویژه برای کسانی که پوست حساسی دارند مفید باشد، زیرا می تواند به کاهش التهاب و تحریک پوست کمک کند.

4.شفاف شدن پوست

  • آب میسلار می تواند به شفاف نگه داشتن پوست کمک کند، به خصوص برای کسانی که آکنه ، منافذ مسدود شده یا لک های سرسخت دارند.
  • شرایطی مانند آکنه اغلب به دلیل مسدود شدن منافذ ایجاد می شود که می تواند ملتهب شده و به جوش تبدیل شود.
  • اگرچه تحقیقات در مورد اثرات خود آب میسلار محدود است، اما چندین مطالعه نشان داده اند که استفاده از شستشوی ملایم صورت می تواند به بهبود آکنه و کاهش جوش های سر سیاه کمک کند.
  • علاوه بر این، میسلار واتر را می‌توان تنها با استفاده از یک پد پنبه‌ای استفاده کرد که نیاز به برس‌ها و پارچه‌های شستشوی صورت را که می‌توانند میکروب‌ها و باکتری‌ها را پخش کنند، از بین می‌برد.

میسلار واتر می تواند به حذف کثیفی و چربی کمک کند، که ممکن است به جلوگیری از مسدود شدن منافذ و جوش برای شفاف نگه داشتن پوست کمک کند.

5.قابل حمل و نقل راحت

علاوه بر تمام مزایای مربوط به آب میسلار، این محصول قدرتمند قابل حمل، راحت و استفاده آسان است.

از آنجایی که به عنوان پاک کننده آرایش ، پاک کننده و تونر عمل می کند، نیاز به چندین محصول مراقبت از پوست دیگر را که می تواند فضا را آزاد کرده و درهم ریختگی را در کابینت شما کاهش دهد، از بین می برد.

همچنین برای مسافرت عالی است و می تواند در موقعیت هایی که ممکن است به آب جاری دسترسی نداشته باشید مفید باشد.

اندازه های کوچکتر نیز برای زمانی که در حال حرکت هستید یا فضا کم است در دسترس هستند.

میسلار واتر می تواند جایگزین چندین محصول دیگر در روتین مراقبت از پوست شما شود و قابل حمل، استفاده آسان و راحت است.

انتقادات و پیشنهادات کاربران گرامی

برای مطالعه سایر مقالات علمی و پزشکی به بخش مقالات وبسایت مستر آزما مراجعه نمایید.

در صورت نیاز به مطالعه مقاله ای خاص به کارشناسان ما اطلاع دهید تا مقاله را برای شما روی سایت قرار دهند.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: با عرض پوزش محتوا جهت جلوگیری از سواستفاده معنوی از سایت قفل شده است. خطا